22. 8. 2014

Haló? Je tam někdo?

"My jsme žáci třetí bé,
bereme však na sebe
podobu zajíce
žirafy či krabice
to je pěkná
směsice.

Můžeme i rohože
a to všechno protože
vlastníme na krátko utržené sluchátko.
taky jedno zvířátko."


Už nějaký ten pátek nejsem ani žákem třetí Bé, ani šesťáku medicíny. Beru na sebe podobu civilisty i zaměstnance. To není zdaleka taková zábava jako stát se na chvíli žirafou či krabicí, ale sluchátko, které používám, bohužel není kouzelné. A tak volám jako hrom, ať je koček milion! A jak se vůbec máte? Jste ještě tam?



25 komentářů:

  1. My tady jsme, ale o tebe už jsme začínali mít strach :)

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Zu, někdy na konci června (asi) jsem tě zahlédla v Brně, podle všeho to vypadalo, že jdeš právě z promoce. No ať už jsi šla odkudkoliv, moc ti to slušelo a já si vzpomněla, že je vlastně na tvém blogu dlouho ticho po pěšině. Měla jsem velké nutkání ti napsat, ale pak jsem si řekla, že jestli to byla opravdu promoce, tak už máš teď nejspíš jiné starosti. Tím chci tak nějak říct, že pokud budeš i nadále sem tam něco přispívat, tak to bude moc fajn :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsme a doufáme, že zase budeš i ty.. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jasně, jsem a těším se na nový příspěvky :)

    OdpovědětVymazat
  5. A tak štěkám jako hrom, ať je koček milión!

    OdpovědětVymazat
  6. Jsme tu i v září :o) Těším se, že se tu zas aspoň občas objeví článek!

    OdpovědětVymazat
  7. a sme tu aj v oktobri :)

    OdpovědětVymazat
  8. Stále na příjmu - a zcela chápu, od školy do práce - to je celkem změna, také jsem tím nedávno prošla:-) Má to ale i své výhody...:-) Snad se tu občas objeví, budu zvědavě nakukovat....:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Dokonca aj v novembri sa niekto nájde ;)
    Na tento blog neprestávam klikať aspoň občas aj po dlhej dobe, takže som rada, že svitá na aktívnejšie časy :)

    OdpovědětVymazat
  10. Jsem tu i v prosinci a budu for ever. (m.)

    OdpovědětVymazat
  11. Nenašly by se nějaké veselé historky ze zaměstnání? A šťastné a veselé!

    OdpovědětVymazat
  12. A jsme a čekáme i v novém roce. :) Zdeňka

    OdpovědětVymazat