18. 7. 2011

die Brille

Brýle dioptrické i sluneční, tmavé i světlé. Brýle na všední den i na neděli - jsou si rovny a visí statečně bok po boku. Bojovaly by jeden za všechny, všichni za jednoho.

Jak skladujete své brýle vy? Kolik jich máte?


























Summary: I proudly present you my collection of sunglasses. Where do you store yours?

13 komentářů:

  1. třetí zprava!
    moje mají své místo v obrovitánském květináči :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pekná zbierka! Ja mám cca 10-12 párov slnečných a jedny dioptrické. Skladujem ich v pôvodných obaloch/púzdrach a tie v zásuvke.) Ale takto na vešiaku to nie je najhoršie.. len kam zase s vešiakom? .)

    OdpovědětVymazat
  3. Mám patery, jedny dioptrický ze základky schovaný v krabici, jedny s aktuálními dioptriemi, který nosím jen při psaní testů. Jedny sportovní, u kterých se dají měnit skla, jedny elegantní http://1.bp.blogspot.com/-rMarfygYtso/Thryq17XZ3I/AAAAAAAABY4/ShVB6nIpKIs/s1600/P7110017.JPG sluneční a poslední lyžařský. :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Ehm, trochu víc. Uskladnění jsem odkoukala u Beáty v růžovoučkém pokojíčku :)

    OdpovědětVymazat
  5. Super fotka! Mám brýle moc ráda, hlavně nosím pilotky a pak dětské brýle s veselými obroučky. Skladuju je úplně stejně. Na dřevěném a kovovém ramínku z 50. let... asi před měsícem jsem tuhle vychytávku objevila na jednom zahraničním blogu. Je to vtipné a dekorativní a okuláre jsou pěkně po ruce. Paráda!
    ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  6. já mám asi patery :D a vystavuju si je jako někdo dárky z dovolených :D hezky na poličce kde jsou vidět a vždycky pro jedny šáhnu a letiim :)

    suzzzannne.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Dokonalý nápad jak skladovat brýle! :)

    OdpovědětVymazat
  8. ha, to já jsem za život všechny rozbila/ztratila, takže moje sbírka není jaksi sbírkou jako takovou..

    klarule.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. pár pohádzaných všade naokolo... hambim :P

    OdpovědětVymazat
  10. They all are so pretty bur I especially like the black and leopard print ones; I also have an obsession with sunglasses and own more then ten pairs. I usually don’t store them I just throw them all over the house, but I will tray your idea with the hanger. I'm a new follower! Hope you'll like my blog and follow back!

    Pop Culture&Fashion Magic

    OdpovědětVymazat
  11. Nejoriginálnější způsob skladování brýlí! :D, já je skladuju v šuplíčku v plechovce z IKEA :)

    OdpovědětVymazat
  12. pekný nápad, ležia pekne na poličke/stole v kabelke, ako kedy, ale moja zbierka je trošku skromnejšia :D

    OdpovědětVymazat